Årets træner : Peter Kroman

07. februar 2020 kl. 09:35

Årets træner i Kværndrup Boldklub: Peter Kroman

Traditionen tro blev der ved Kværndrup Boldklubs generalforsamling d 30 januar 2020, kåret årets træner.
Valget faldt i år på vores børne og ungdomstræner Peter Kroman Peter har gennem en årrække været styrmand og tovholder på vores ældste årgange.
Det er tydeligt at Peter nyder sin rolle som træner lige så meget som han nyder spillet, han er god til at motivere sine hold/spillere, selv når de mindst tror på det. Han er den, der holder energien oppe, både om der er mange eller få spillere til træning. Han formår at skabe et sammenhold på holdene, og man kan altid regne med ham.
Peter har altid ydet den ekstra store indsat i klubben med hjertet på det rette sted, og har aldrig bedt om noget for hans indsats, men gjort det af ren interesse. En ildsjæl af stor karakter for Kværndrup Boldklub.
Derfor var der fuld enighed om at selvfølgelig skulle Peter have denne titel i år.